בית״ר מחוץ לפלייאוף, אשדוד שוב בפנים ? הניהול השערורייתי במכבי ת״א ? קבראדונה ושאר אירופה – עם קופר ? ה-ניצחון של קטש בטורקיה | הפודיום 1081
12/03/2023 | מספר פרק : 1081 | נושאים : כדורגל ישראלי ,כדורגל עולמי ,כדורסל ישראלי | פאנליסטים :אור שקדי ,אורי קופר

תקציר הפרק

אורך הפרק: 95 דקות

אורן יוסיפוביץ מארח את קופר לסיכום שבת, ומתחילים עם הכרטיס האחרון לפלייאוף העליון בליגת העל שהלך לאשדוד ולרב״ש ולא לבית״ר ולאבוקסיס. דיברנו על זה ועל למה זה קרה, ועל הלוגו של בית״ר ועל אבוקסיס עם שיער ועל התחנה הבאה של רב״ש (17:12) , שאולי היא התחנה הקיימת, ועל החשיבות שבלהשאיר מאמנים לטווח ארוך.

מי שלא עשתה את זה היא מכבי תל אביב (28:00), ששוב נענשה עקב כך עם תיקו מול הפועל חיפה וכנראה יצאה סופית ממרוץ האליפות. אולי. על החילופים של זהבי ויובאנוביץ׳, מה חסר, הניהול המקצועי הקטסטרופלי עד לא קיים בקרית שלום, ועל איך אפשר לשפר.

ואז (47:20) יצאנו למסע מהיר ברחבי אירופה עם חמש הליגות הבכירות: סולומון לקראת ארסנל, סערת גארי לינקר, המהפך של ויניסיוס, כיף בגרמניה ועניין המגנים החלוצים, ועוד…

לקינוח (01:12:54): שקדי התקשר כדי לספר על אחד הניצחונות הגדולים (עד כדי כך!) של מכבי תל אביב בעשור האחרון, בטורקיה נגד אנאדולו.

הספר ״מוצ׳אצ׳וס״ על מסי, ארגנטינה והסיפורים הכי גדולים של המונדיאל בקטאר – מכירה מוקדמת כאן:

muchachosbook.com 

לפתיחת קופת גמל עם הראל

האזינו ל׳שוט׳, פודקאסט הכדורסל החדש של בית הפודיום: 

https://hapodium.podlink.to/shoot

*הפרק הוקלט לפני שצפו הסרטונים ובהם נראה חפץ נורה מיציעי בית״ר לכיוון יציעי סכנין. כמו שנאמר בפרק: תקווה שאף אחד לא נפגע במהלך האירוע.

דוברים: אורן יוסיפוביץ ואורי קופר.

עורך: דייויד סוקנר.

שתפו את הפרק