גברים, רגשות ואגו: השחקן אלון נוימן על הסתירה של וויל סמית ומתי אלדד השתכנע שזה לא היה סבבה | ממצב, פרק 9
04/04/2022 | מספר פרק : 9 | נושאים : | פאנליסטים :איתי גלאון ,אלדד יניב ,עמנואל אלבז פלפס | אורחים :אלון נוימן ,יאיר סמוליאנוב ,מאיה רימר

תקציר הפרק

אורך הפרק: 94 דקות

(3:28) בזמן שכולם מדברים על גל הטרור הנוכחי, יש חבר'ה שמתעסקים במציאות שתישאר פה גם אחריו: יאיר סמוליאנוב מהיוזמה לצמצום הסכסוך מספר שיש המון מהלכים שגם ימנים וגם שמאלנים מסכימים עליהם, ואיך הוא והשותפים שלו מצליחים לגרום לנבחרי הציבור להרים את הכפפה.

(36:17) וויל סמית לא היה קם בכזאת הפגנתיות אם לא היה לו נורא חשוב להראות מי האלפא בסביבה, וכנראה שהוא גם לא היה נותן סטירה למנחה לבן. ככה חושב השחקן אלון נוימן, שהגיע להתארח אצלנו לראשונה לשיחה כנה וחכמה על גברים ורגשות.

(1:08:18) מאיה רימר על אסיפות העם שחוזרות? מסתבר שכן. בעולם זה כבר קורה ובקריית טבעון החליטו לאמץ את זה. אנחנו לא חוזרים לקיבוץ ולא ליוון – כל אחד הוא אינדיבידואל שיכול לשתף פעולה עם האחר וזה מה שצריך לעשות כדי לפתור בעיות מורכבות. ואיך זה קשור למידברן? לא לבומברים שבינינו.

(1:39:45) עמנואל אלבז פלפס על הבחירות בצרפת ומה הסיכויים של מקרון? וגם קצת קריפטו ו-NFT וסוף סוף פותחים גם ארנק דיגיטלי לעמנואל (המדריך המלא ביוטיוב ככה שתוכלו לראות צעד-צעד. תחפשו: איך פותחים ארנק nft – ממצב אלדד יניב וחברים)

שתפו את הפרק