דנבר מטאטאת את הלייקרס ? ג׳ימי ומיאמי קרובים לסגור סיפור מול בוסטון ? סדרות הפלייאוף בליגת ווינר ?? וגמר יורוליג בלתי נשכח ?? | שוט, פרק 13
23/05/2023 | מספר פרק : 13 | נושאים : NBA ,כדורסל ישראלי | פאנליסטים :אור שקדי ,יערה יצחקי ,רועי צוקרמן | אורחים :דני דניאלי ,עידו גור

תקציר הפרק

אורך הפרק: 71 דקות

שוט במהדורת שלישי עם אורחים מיוחדים: עידו גור הגיע לדבר על ה-NBA ודני דניאלי (Eurozone) על הליגה המקומית וגמר הפיינל-פור היורוליג. 

פלייאוף ה-NBA: דנבר עולה לראשונה בהיסטוריה לגמר ה-NBA ועל הדרך מעיפה את לברון ואת הלייקרס, יוקיץ׳ מוכיח שוב שהוא השחקן הטוב בעולם, דנבר האנדרדוג, הצוות המשלים של הלייקרס והאם זה הסוף של לברון? מהצד השני מיאמי יכולה לגמור הלילה את הסדרה מול בוסטון, האם ההבדל המרכזי בין הקבוצות הוא באנשים על הקווים? בוסטון תרצה לשמור את הצמד טייטום-בראון? 

(42:31) – פלייאוף ליגת ווינר סל: חולון מנצחת את גליל והיא הראשונה להבטיח מקום בחצי הגמר, הפועל ת״א רוצה לגמור את הסיפור הערב מול נס ציונה שנראת חסרת חשק, מכבי ת״א מתקשה מול ב״ש אבל מתקדמת לעבר החצי והפועל ירושלים ובני הרצליה רבות על מתי רוקדים ומתי משחקים. 

(01:00:22) – גמר פיינל-פור היורוליג: ריאל מדריד אלופת אירופה בפעם ה-11. האם הזריקה של יוי היא זריקת היורוליג הגדולה בכל הזמנים? מה סוד הקסם של ריאל? איפה אולימפיאקוס נפלו ואיך מסכמים את הכישלון של ברצלונה ושאראס?

באולפן: אור שקדי, יערה יצחקי, עידו גור, דני דניאלי ורועי (צוקי) צוקרמן 

עורך: רועי (צוקי) צוקרמן

שתפו את הפרק