קרנבל 2023/24, מתחילים! ?? משחקי הדירוג, 100-51, מנחשים את הטבלה. מתאבן: הפוד החדש של פלוטניק | הפודיום 1188

תקציר הפרק

אורך הפרק: 136 דקות

אורן יוסיפוביץ מארח את ניר, אורי, לפלר וניצן אביר הדירוג לשיחה לקראת פתיחת עונת ליגת העל והזנקת דירוג הפודיום לדרך. אבל רגע, מתאבן!

רביד פלוטניק ותומר ספירשטיין (02:25) הגיעו לאולפן כדי להציג בפניכם את קרב הממזרים, הפודקאסט החדש מבית הפודיום בו השניים יפרקו למשחקי הכס וכל סדרות הבת שלה את הצורה. צפייה חוזרת, חפירות של אש וקרח, דרקונים ולורדים, מוסיקה ופילוסופיה. בום שאקה לאק! 

ואז (22:12) ניר, אורי ולפלר עם פרק ההכנה לעונה שבפתח: מדד הכוח של כל קבוצה והאם התחזקה/נחלשה ביחס לעצמה בסוף העונה שעברה, מי הגיעו ומי עזבו, מי תהיה אלופה ומי יהיה מלך שערים, היורדות והשאלות הקשות.

מנה עיקרית: ניצן ליבנה, הפרוייקטור של דירוג שחקני ליגת העל, הצטרף כדי שנקבע יחד איך תראה טבלת ליגת העל ולמה כל כך קשה להגיע להסכמה רחבה לגביה (01:13:48) ואז התחלנו את משחקי הדירוג הרשמיים (01:35:40 – מומלץ!) – מי מבין אורי וניר הצליח לנחש טוב יותר מיקומים של שחקנים, מי אלו שנעשה להם עוול ולא נכנסו לטופ 100 ומי הכדורגלנים שהגיעו למקומות 51 – 100 והיו יכולים להיות מדורגים גבוה אף יותר, מי השחקן שרשם את הקפיצה הכי גבוהה מהדירוג הקודם ומי הכי התרסק ועוד סטטיסטיקות ואנקדוטות אדירות אודות דירוג שחקני ליגת העל.

להטבה של הפודיום בפרטנר

קוד קופון: pod5g

להזמנת חבילה למרתון ולנסיה

לפיד של קרב הממזרים

לפיד של קלאסיקו

לפיד של אולימפוס

דוברים: אורן יוסיפוביץ, אורי אוזן, ניר צדוק, גל לפלר, ניצן ליבנה, רביד פלוטניק ותומר ספירשטיין.

עורך: גל לפלר.

מפיק: דייויד סוקנר

שתפו את הפרק